Direktlänk till inlägg 19 september 2013

Torsdag

Av Beatrice Karlsson - 19 september 2013 14:18

Hej!
Varit i skolan idag som va helt okej.. Just nu ligger jag i min säng och ska uppdatera min mobil som kommer ta någon/några timmar!
Vet inte riktigt än vad som händer i helgen men den kommer troligtvis spenderas med älskling och med vännerna! Det jag vet är att jag ska träffa pattis iallafall sen kanske det blir att jobba eller något, det är sånt som märks!
Jag är fortfarande inte riktigt på humör.. Men som tur är så har jag min underbara pojkvän som gör mig på lite bättre humör!
För inte alls länge sedan så lovade jag mig själv att inte bli kär eller gå in i något förhållande på ett riktigt bra tag..
Det löftet jag gjorde mig själv har jag brutit totalt!
Jag har blivit kär, jag är mer kär än vad jag någonsin varit.. Jag har träffat en person som är helt underbar, han får mig att le även i dem mörkaste stunderna.. Han får mig att känna mig älskad, han finns vid min sida vad det än gäller och han lyssnar inte på vad alla andra säger..
Han är en såndär kille man alltid drömt om, en sån man drömde om när man va liten!

Happines!

Bästa vän!

Party with My girls!

Lika vacker som alltid!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Karlsson - 16 september 2015 11:55

Heej! Väldigt länge sen jag bloggade, dåligt! Jag har faktiskt fullt upp, jag jobbar och har ett hem att ta hand om. Älskling åkte iväg till skövde i måndags för att gå en brandmans utbildning, det är väldigt tyst och tomt här hemma.. har inte ...

Av Beatrice Karlsson - 30 mars 2015 11:06


Hej! Mpndag idag och jag mår som en påse skit.. Ligger hemma med världens huvudvärk och ryggvärk! Känner mig helt död.. Måste snart bege mig in till västervik, ska till polisen och fixa ett pass då mitt har gått ut. Har en liten hemlig resa på gång...

Av Beatrice Karlsson - 25 mars 2015 01:06

Tankar bara snurrar i mitt huvud.. Jag kan inte förstå hur en människa kan förändras från någon såååå bra till någon så annorlunda.. ...

Av Beatrice Karlsson - 22 mars 2015 00:05

Hej! Skriver aldrig längre, tråkigt! Men här kommer en liten bildbomb så ska jag börja skriva mer! Valpmys ? ...

Av Beatrice Karlsson - 4 november 2014 14:29

Hejhej! Inte alls mycket som har hänt sen sist! Har varit ännu en gång och fixat tanden! Så nu ska den bara blekas och blir jag nöjd med det så kommer den sitta kvar, annars blir det stifttand! Wiiieho? Eller? JAG HATAR TANDLÄKAREN! Har inte alls m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards