Alla inlägg under november 2013

Av Beatrice Karlsson - 25 november 2013 23:21

Hejhej!
Måndag idag och jag mår inte alls bra! Är fortfarande jätte trött! Väntar faktiskt på mina svar från blodprover som jag tog förra veckan.. Vill bara ha svar så jag kan göra något åt detta.. Eftersom jag inte ens orkar gå till skolan så vill man liksom ha ett svar så fort som möjligt!
Aja nog om det, helgen har varit jätte bra! I fredags umgicks jag med tre av mina bästa vänner och med min älskling, jätte härligt!
I lördags tog vi det bara lugnt på dagen och sedan var det dags för 40-års fest! Riktigt roligt! Så himla kul!

Något jag stör mig riktigt hårt på fast jag egentligen inte vet varför! Jag är inget direkt jockiboi fan men jag stör mig på en sak, denna jävla porrfilm!
Alltså hur tänker människor?
Ni som kanske inte vet, så gjorde Jocke och hans FLICKVÄN Jonna en porrfilm som dem hade tänkt att bara ha för sig själva, men nu råkade denna porrfilm läcka ut.. Jocke råkade lägga ut den av misstag och nu finns den nästan överallt!
Liksom vad är det för fel att göra en porrfilm när man är tillsammans?!
Alltså Jocke har nu en flickvän och har sex med henne, det är normalt! När man är tillsammans med någon är det väll klart att man har sex? Man är ju attraherad av varandra!
Är det rätt att Jonna ska bli kallad slampa, hora och liknande bara för hon har sex med sin pojkvän och för att dem gjorde en film? Liksom alla förhållanden har sex och kanske vill "piffa" till sitt sexliv lite! Och om nu Jonna och Jocke gör det genom att filma så låt dem förfan göra det!
Det finns fan hur jävla mycket porrfilmer som helst i världen så varför hacka ner på dem?!
Jag blir så irriterad på allt och alla som skriver såna här saker bakom skärmen, tycker människor borde tänka mer på hur man behandlar andra! Tänk på vad ni säger till andra och tänk på vissa konsekvenser det kan få!
Räcker det fan inte nu?!

Själv har jag pojkvän, en som jag älskar över hela mitt hjärta.! Och det är väll normalt att vi har sex? Vi älskar liksom varandra! Ska jag också blir kallad hora, slampa o.s.v Nu bara för jag säger att jag har sex?!
Alltså vart fan är sverige påväg!

Blir bara så besviken på att människor sitter och skriver till Jocke att han ska ta självmord och skit!
Alltså tänk nu om han skulle göra det, kan ni fatta då att det är ni, ni som sitter och skriver sånna saker som har gjort att han skulle begå självmord.. Hur kan man säga något sånt till en annan människa!
Jag skulle aldrig skada eller såra en människa så som ni gör, skaffa lite medkänsla förhelvete!!

Aja nu tänker jag gå och lägga mig!

Min underbara pojkvän!

Myskorven!

Av Beatrice Karlsson - 21 november 2013 23:14

Hejhej!
Torsdag idag! Har inte gjort ett piss idag, bara legat hemma och slappat! Igår va jag hos doktorn och tog massa prover! Helt sjukt, fick ta ett stick i fingret för att kolla diabetes men det verkade normalt och sedan stack dem mig i armvecket, och dem svaren har jag inte fått reda på ännu.. Hoppas dem kan hitta vad som är fel bara.. Och för er som inte vet så är det så att jag är trött hela tiden, helt slut varje dag både fysiskt och psykiskt! Orkar inte göra något längre..
Aja helgen som kommer, kommer nog bli asbra! Lördag blir det party! Hoppas jag orkar det bara!
Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag sova!
Förlåt för jag inte bloggat men har ingen ork..

Min lilla bebis!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards