Direktlänk till inlägg 13 december 2013

Myskorven

Av Beatrice Karlsson - 13 december 2013 12:15

Hej!
Har fått massor av frågor om min lilla myskorv! Haha många har frågat om nero är min lillebror/ kusin och allt möjligt, men nej.. Nero och jag är inte släkt överhuvudtaget men jag är kompis med hans mamma och pappa!
Nero och jag är vänner eller vad man ska säga.. Nero är snart 2 år och är hur söt som helst! Man kan väll säga att vi har kul tillsammns och att han har ett gott öga till mig? Han tjatar om mig varje dag, ringer någon till mig när han är med dem så ska han alltid prata med mig och han vill alltid att jag ska komma till honom! Jag tycker om barn och tycker det är väldigt kul :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Karlsson - 16 september 2015 11:55

Heej! Väldigt länge sen jag bloggade, dåligt! Jag har faktiskt fullt upp, jag jobbar och har ett hem att ta hand om. Älskling åkte iväg till skövde i måndags för att gå en brandmans utbildning, det är väldigt tyst och tomt här hemma.. har inte ...

Av Beatrice Karlsson - 30 mars 2015 11:06


Hej! Mpndag idag och jag mår som en påse skit.. Ligger hemma med världens huvudvärk och ryggvärk! Känner mig helt död.. Måste snart bege mig in till västervik, ska till polisen och fixa ett pass då mitt har gått ut. Har en liten hemlig resa på gång...

Av Beatrice Karlsson - 25 mars 2015 01:06

Tankar bara snurrar i mitt huvud.. Jag kan inte förstå hur en människa kan förändras från någon såååå bra till någon så annorlunda.. ...

Av Beatrice Karlsson - 22 mars 2015 00:05

Hej! Skriver aldrig längre, tråkigt! Men här kommer en liten bildbomb så ska jag börja skriva mer! Valpmys ? ...

Av Beatrice Karlsson - 4 november 2014 14:29

Hejhej! Inte alls mycket som har hänt sen sist! Har varit ännu en gång och fixat tanden! Så nu ska den bara blekas och blir jag nöjd med det så kommer den sitta kvar, annars blir det stifttand! Wiiieho? Eller? JAG HATAR TANDLÄKAREN! Har inte alls m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards