Alla inlägg under februari 2014

Av Beatrice Karlsson - 28 februari 2014 23:42

Hejsan!
Denna vecka har rent utsagt bara varit skit..
Har bara varit hemma då jag varit sjuk och haft så jävla ont i kroppen! I torsdags va jag på rötgen i stan med mina knän så nu hoppas jag få svar varför jag har så jävla ont i dem.. Håller tummarna för att dem gör nått med dem för detta funkar inte!
Så fort jag tränar så får jag ont annars blir dem svullna och gör skit ont efter.. har haft såhär i typ 6-7 år nu.. Vet iallafall att det är något fel på mina leder eftersom jag fått ont i käken så då kunde dem konstatera att det va lederna.. aja nog om det!
Hoppträningen i tisdags gick galant! Bytt häst till Linda nu med som jag även hoopade idag åh det gick också bra :)
Är sååååå sugen på egen häst! Bara pengar och tid som fattas :/
Aja nu ska jag åka åh hämta linn för att lekamed henne!

Av Beatrice Karlsson - 6 februari 2014 16:16

Hallojsan!
Veckan som har gått har väll varit okej, haft ont i tanden och i kroppen hela veckan..
men men det finns andra som har det värre så ska vara glad att det egentligen bara är detta :)
Tisdags hoppningen gick ju inte så bra men blickar framåt och försöker nästa vecka igen.. Känner att det blivit så dålig stämmning i gruppen igen..

Nu har jag iallafall tänkt att gå bort till pappa och anneöie och se om annelie och flora är hemma sen blir det nog en lång promenad med henne!

Flora!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards