Alla inlägg under oktober 2013

Av Beatrice Karlsson - 28 oktober 2013 13:50

Hejhej, mitt bloggande suger, i know!
Men men igår va första dagen på länge som man knte hade ångest för att det skulle bli måndag, eftersom vi har en vecka ledighet nu! Hur underbart som helst!
Aja förra veckan rullade bara på, gick ganska snabbt och ärligt så gjorde jag inte ett skit..
Helgen va riktigt rolig! I fredags hängde vi med mamma och hans till Västervik för att handla, fick dock inte med mig något hem.. Men men senare på kvällen drog vi till boom boom där det va 20 års fest! Hur roligt som helst!
I lördags åkte jag åh älskling till bynn för att fixa massor, han hade en spelning på kvällen så satt upp massor högtalare åh skit, så va där hela natten, helt okej faktiskt..
Igår gjorde vi absolut ingenting, vi kollade bara på film åh myste, senare på kvällen kom pappa hem med en liten valp, Flora.. Så nu har vi en till familjemedlem :)
Aja nog om det, nu ska jag ut på en joggingtur!

Flora

Viktor åh boom boom, skapligt fulla!

Av Beatrice Karlsson - 21 oktober 2013 18:20

Hej, måndag igen..
Alltså jag kan inte förstå, jag har långhelg varje vecka eftersom jag är ledig fredagar men ändå så springer vara helgen förbi, känns som man knappt har någon helg längre..
Aja i fredags så tog vi det bara lugnt på dagen sedan runt fem hugget åkte jag till stallet och bara myste, satt åh snacka och hade det allmänt bra.. Sedan runt åtta kom älskling dit också och höll på med ljudet och lite sånt..
Eftersom vi ska ha massor uppvisningar och luciatåg och massor sånt den 21 december så vill vi ju att allt bara ska rulla på så Gabriel hjälper oss lite att få iordning eftersom han är kunnig med sånt och vi kan inte ett piss rent utsagt..
Så har ni inget för er den 21 december är nu hjärtligt välkomna till Gamleby Ridklubb där det händer massor, så som lucia, kadrill uppvisning, maskerad hoppning och liknande! Tror det kommer vara riktigt roligt att titta på även om man inte är häst intresserad!
Haha nog om det, senare på kvällen drog vi oss mot Överum där vi träffade några kompisar och sedan åkte hem åh drog en rulle och sedan somnade jag i älsklingens famn! Det är verkligen en helt underbar känsla!

Lördagen gick vi upp tidigt, eller aa tidigt för mig 09,30 åh då åkte vi och hämtade Julia och Linnea för att dra oss mot Linköping där vi badade, åt gott och gick lite på stan!
Jätte rolig dag, är så himla lycklig att Gabriel är en sån himla underbar person som man kan göra allt med!
Kvällen bestog av mys med nero och dem sedan åkte vi hem och la oss..

Söndag - slappdag, med innebandy på kvällen!

Idag har jag varit i skolan och kom precis hem så snart ska jag sätta mig och käka åh sedan tror jag det blir att träffa Lisa :)

Av Beatrice Karlsson - 17 oktober 2013 15:25

Hejhej!
Har visst inte bloggat på en vecka och kollade nyss besöksstatistiken och såg att ni fortfarande går in på bloggen, så ber lite om ursäkt för att jag inte har haft tid och ork..
Helgen va iallafall bra, fredags hade vi bara lite mys med älskling, Julia och felli.. I lördags däremot blev det fest! Så förfestar hos Gabriel och sedan drog vi till Palle! Hade det riktigt roligt faktiskt..
Senare på natten så va jag lite för full så spydde lite men men, fick skut ont i halsen och det håller i sig fortfarande! Så i måndags gick jag ändå till skolan men blev hemskickad efter halva dagen då min lärare tyckte att jag såg riktigt dålig ut.. Så direkt när jag kom hem så ringde jag 1177 (sjukvårds upplysningen) och fick en tid klockan 19;00 på esplanaden, så då va det bara att hoppa in i bilen och åka.. Där fick jag Pencilin och skit, hade tydligen halsfluss + en frätning u halsen..
Så nu ska jag äta Pencilin i 10 dagar, alltså kroppen orkar ingenting eller något.. Men men..
Så nu i veckan har jag varit hemma, tagit en riktig lång helg!
Men men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan dra mig till mormor där man blir bjuden på mat! :)

Av Beatrice Karlsson - 9 oktober 2013 23:26

Tjena! 

Mår inte alls bra, allt bara värker i hela kroppen, ont i halsen och skit.. Brukar nästan aldrig vara sjuk men när jag väl blir det så kommer allt på en och samma gång.. Allt är bara piss just nu.

Har iallafall träffat min lilla skit idag, alltid lika roligt..

Igår kväll va jag även i stallet, orkade inte sitta inne hela dagen så tog mig en tur dit och tänkte bara sitta och titta på när linn och dem tränade på kadrillen, men efterson Becca inte skulle rida och dem va tvungna att vara jämt antal så fick jag hoppa in på Mattis, kan ju säga att en lektion har gått bättre än så! Det va verkligen ingenting som gick bra.. Men men får väll skylla på att jag va sjuk.. Just nu har jag ätit upp min B&J så ligger och kollar på 90210 och väntar på min älskling.. ! 
Godnatt!   

   

Av Beatrice Karlsson - 7 oktober 2013 23:07

Hejhej!
Dagen idag har inte alls varit bra..
Vaknade upp imorse hos älskling så drog mig till tåget för att åka till skolan, redan där började det piss.. Hela tåget va fullt och det värsta som finns är när man är trött och vill sova hela resan så måste man sitta bredvid någon random, vilket gör att man inte kan sova längre..
Aja skolan rullade på, jag gick vid tio i två för har spräng huvudvärk så åkte direkt hem ich va hemma halv fyra, så gick och la mig i min säng och vaknade klockan sju av att nero ringde och ville att jag skulle komma till honom.. Hade fortfarande världens huvudvärk så gick bara ut och tog en cigg med dem.. Nu har jag legat i min säng en stud. och väntar på älskling.. Tittar även på 90210, ovanligt va?!
Helgen va förresten helt underbar! Orkar faktiskt inte berätta mer nu men har till största del umgåtts med älskling..
Aha nu ska jag titta vidare på min serie.. Så godnatt!

Myser med en av mina favoriter!

Av Beatrice Karlsson - 4 oktober 2013 15:18

Tjenare!
Vakna upp bredvid älskling idag, det finns verkligen inget bättre än att vakna och ha den man älskar på sidan om sig! Aja älskling drog vid tio tiden och eftersom jag egentligen sover ganska länge så somnade jag om och gick upp runt 12..
Nu är jag precis hemkommen från frissan! Nöjd med resultatet faktiskt, är inte gul i huvudet längre!
Ikväll drar jag mig till stallet för en hoppträning på busiga joey, får se hur det går.. Haha får troligtvis smaka på grus! Men men, bloggar mer sen eller någon annan dag !

No makeup!

Av Beatrice Karlsson - 3 oktober 2013 22:07

Hejhej!
Nu har man äntligen tagit helg, helgen kommer spenderas med vänner och älskling + jobb lördag kväll.. Tror även denna helg kommer bli toppen!
Denna vecka har bara sprungit förbi, allt går så himla fort, det är som att man bara vill stoppa tiden ibland och leva för just den tiden..
Denna vecka har jag varit i skolan måndag, tisdag och idag.. Igår hade vi studiedag men det spelar ju inte så stor roll för mig eftersom jag inte går i skolan onsdagar, men men..
Jag har fått lite frågor från er läsare varför jag går så lite i skolan och det är så att jag är född 1995 och jag har redan gått gymnasiet i 2 år, skulle börjat 3:an detta år men eftersom jag kände att jag ville byta linje och att hotell och turism inte var något för mig så valde jag att börja om på nytt.. Så hoppade av och började 1:an igen på fordon och transport, och då är det så att jag redan ar läst vissa kurser, såsom tex matte, svenska, engelska, idrott, naturkunskap o.s.v Dem kurserna här jag redan betyg i så då behöver jag ej gå på dem lektionerna eftersom mitt betyg redan är satt..
Aja nog om det, kvällen idag har spenderats med Julia, felli och Lisa!
Har även gjort ett tappert försök att färga mitt hår blont, men det vart pissgult så imorgon blir det frissan och fixa till det!
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på underbara 90210 och vänta på min älskling!

Keps på eftersom det ser förjävligt ut!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards