Alla inlägg den 22 september 2013

Av Beatrice Karlsson - 22 september 2013 18:34

Hejhej!
Dagen har varit okej, iallafall fram tills nu.. Känner att jag håller på att bli sjuk, men ska försöka ta mig igenom denna vecka ändå!
Min helg har spenderats med älsklig och vännerna!
I fredags blev det att åka till stallet för att ha hoppträning och den gick galant! Senare åkte jag hem till Gabriel och käkade och senare på kvällen träffade vi lite folk och så :)
I lördags vakna jag halv tolv så då tog vi det lite lugnt och sen tog vi oss en promenad.. Senare på kvällen drog vi oss till Julia för att att tacos med henne och Kim och sen blev det bilträff i Linköping.. Och direkt när vi landade i Överum blev det att ta bilen till Västervik för tt hämta min bror som hade varit ute på krogen! Helt okej kväll faktiskt!
Idag har det inte hänt då mycket, skulle ta en promenad med mamma men eftersom jag mår dåligt så tog jag bilen medans mamma, hans och Gabriel gick.. Lat? Oh ja!
Just nu ska jag börja packa för snart blir det träning, kom även precis hem från stan med min bror eftersom han tydligen ramlade igår så hände det något med foten så har suttit på akuten i ett x antal timmar..
Aja nu ska jag packa klart!
Byebye!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards