Alla inlägg den 26 september 2013

Av Beatrice Karlsson - 26 september 2013 23:31

Tjenixen!
Ligger just nu i min säng och kollar på 90210, riktigt bra serie faktiskt!
Denna vecka har verkligen inte varit den bästa, allt blir bara sämre och sämre! Denna vecka har jag bara varit i skolan 1 dag, riktigt bra gjort!
I måndags var jag i skolan och på kvällen va jag med kompisarna!
I tisdags skulle jag iväg och göra hemligheter med Julia så därför blev det ingen skola.. Sedan på kvällen blev det hoppträning som också gick skit..
I onsdags va jag ledig, vilket jg är varje onsdag.. Så då umgicks jag med älskling! Senare vid 3 tiden åkte jag till mina värsta fiender, vilket är tandläkaren.. Där gick det väll okej.. Sedan drog jag mig till stan med Madde, Jimmie, Maria, Anders, jonte, Moa och nero.. I stan gjorde vi massa skit som jag inte orkar berätta..
Idag har jag sovit bort halva dagen ungefär, har inte orkat höra något viktigt då jag har skit ont i ryggen! Skulle lättat kunna ta självmord pga min rygg! Så just nu äter jag medicin..
Men drog iallafall till gamleby marknad med Gabriel och Julia och ikväll har jag, Julia, Lisa, Julia, Nora och felli varit i stan och shoppat, fick med mig ett par skot hem iallafall!
Tack för ikväll mina underbara!
Nu ska jag lägga huvudet på kudden och kolla vidare och sedan sova!
Bye!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards