Alla inlägg den 9 september 2013

Av Beatrice Karlsson - 9 september 2013 16:09

Hejhej! Måndag igen, usch!
Just nu sitter jag hemma hos Lisa och tar det lugnt.. Min helg har varit awsome! I fredags va jag med mitt hjärta och va i Norrköping med hans syster och mamma.. Va på titanic utställningen och sedan åt vi på restaurang, senare drog vi oss mot Överum och träffade Lisa och Julia en stund innan vi drog hem och la oss!
Lördag åkte vi till skogen och märkte ut en ny paintball bana! Blev som en liten skogspromenad! Mys.. Senare drog vi oss hemåt och fixade oss inför kvällens festligheter! Blev förfest hos jeanne och sedan drog vi oss till Västervik för en kväll/ natt på Palladium! Tack för en underbar kväll!
Söndag åkte vi till skogen för älskling skulle spela paintball så jag tog mig en springrunda! Efter det vart det bara en slappdag!
Idag har jag inte alls gjort mycket, utan har varit hemma och träffat Lisa och ska snart dra mig hemåt för att klippa gräset!
Pusshej!

Förfest!

Outfit!

Palle!

Enbart för att vi är sååååå heta!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards