Direktlänk till inlägg 13 september 2013

Fredag!

Av Beatrice Karlsson - 13 september 2013 14:05

Änligen fredag och idag är en riktigt bra dag!

Humöret är helt enkelt på topp! Hoppas kvällen blir lika bra som morgonen!

Dagen började med att vakna upp hos älskling då han kom och väckte mig runt halv tolv för att han hade varit med Henke i Norrköping för Henke skulle köpa sig en bil så till slut vart det att Gabriel kom hem med "ny" bil med.. 

Så nu är vinterbil fixad :) Fick bli henkes BMW! 

Just nu ligger jag hemma i min säng och väntar på Julia så vi kan dra en pizza.. Senare drar jag mig till Jeanne för att hon ska göra iordning mig inför kvällens bravader! 

Jag och Gabriel ska hem till Pierre och Maria för lite festligheter, så blir ett par cider och tequila race och som vanligt skitsnack :)

Hoppas på en trevlig kväll iallafall! 

Men nu ska jag gå ut och tvätta av min bil så den ser lite bättre ut iallafall :)
Byebye! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Karlsson - 16 september 2015 11:55

Heej! Väldigt länge sen jag bloggade, dåligt! Jag har faktiskt fullt upp, jag jobbar och har ett hem att ta hand om. Älskling åkte iväg till skövde i måndags för att gå en brandmans utbildning, det är väldigt tyst och tomt här hemma.. har inte ...

Av Beatrice Karlsson - 30 mars 2015 11:06


Hej! Mpndag idag och jag mår som en påse skit.. Ligger hemma med världens huvudvärk och ryggvärk! Känner mig helt död.. Måste snart bege mig in till västervik, ska till polisen och fixa ett pass då mitt har gått ut. Har en liten hemlig resa på gång...

Av Beatrice Karlsson - 25 mars 2015 01:06

Tankar bara snurrar i mitt huvud.. Jag kan inte förstå hur en människa kan förändras från någon såååå bra till någon så annorlunda.. ...

Av Beatrice Karlsson - 22 mars 2015 00:05

Hej! Skriver aldrig längre, tråkigt! Men här kommer en liten bildbomb så ska jag börja skriva mer! Valpmys ? ...

Av Beatrice Karlsson - 4 november 2014 14:29

Hejhej! Inte alls mycket som har hänt sen sist! Har varit ännu en gång och fixat tanden! Så nu ska den bara blekas och blir jag nöjd med det så kommer den sitta kvar, annars blir det stifttand! Wiiieho? Eller? JAG HATAR TANDLÄKAREN! Har inte alls m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards